Odpowiedzi

2010-02-14T15:33:50+01:00
Zastanowmy sie przez chwile jakie mamy drogi do pokoju ludzi i spoleczenstwa przede wszystkim musimy byc wyrozumiali dla ludzi i swych bliskich , nie mozemy ich traktowac jak przedmioty,
musimy przebaczac luddziom z calego serca chociaz czasem to bardzo trudne , musimy przestrzegac 10 przykazan bozych, nie obgadfywac ludzi i mowic zawsze prawde nawet gdy ona jest bolesna.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:34:30+01:00
1. Aby się pojednac nalezy akceptowac innych.
2. Trzeba żyć w zgodzie.
3. Trzeba być otwartym na ludzi.
4. Naucz się wybaczać
5. Troszcz sie o innych.
6. Staraj sie byc dobrym niezważając na to ze ktos jest zły.
7. Daj na zgodę nawet jesli nie warto
8. Zapomnij o złym ze strony drugiego człowieka.
9. Miej szczere chęci do przebaczenia.
10. Bądź godnym obywatelem kochającym Boga i miłującym bliźniego.