Odpowiedzi

2010-02-14T15:31:59+01:00
X - ilość chłopców
2x + x = 18
x=6
Odp. jest 6 chłopców i 12 dziewczynek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:33:34+01:00
Oczywiście laski żądzą xD

18 osób ;)

12 dziewczyn
6 chłopów

bo 6x2=12 :)

a 12+6 = 18 ;D

proste i logicznee ;* całuski
2010-02-14T21:30:28+01:00
18osób-cała grupa
2x-dziewczyny
1x-chłopcy
18/3x=6
2*6=12 tyle jest dziewczyn
6=tyle jest chłopców