Odpowiedzi

2010-02-14T15:36:59+01:00
2,1-0,3x=0,4x
-0,3x-0,4x=-2,1
-0,7x=-2,1
x=3


-1,5x-3=0,2x+6
-1,5x-0,2x=+6+3
-1,7x=9
x=-9:17/10
x=-9*10/17=-90/17=-5 i 5/7
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:39:05+01:00
2,1-0,3x=0,4x
-0,3x-0,4x=-2,1
-o,7x=-2,1/(-0,7)
x=3

-1,5x-3=0,2x+6
-1,5x-0,2x=6+3
-1,7x=9
x=9/(-1,7)
x=-5 5/17
2010-02-14T15:40:43+01:00
2,1-0,3x=0,4x
2,1=0,4x+0,3x
2,1=0,7x |:0,7
3=x

-1,5x-3=0,2x+6
-3-6=0,2x+1,5x
-9=1,7x |:1,7
-5,29=x
1 5 1