Kolega zgrał mi film na pendriva i gdy włożyłam go do mojego komputera program anty wirusowy pokazał mi że znaleziono wirusa. Wybrałam zalecone działanie czyli "KWATANTANNĘ".
I teraz nie mogę otworzyć tego pendriva normalnie jako folder tylko wyświtla mi sie okienko żebym wybrała program do otworzenia go. Jak znowu mam ustawić zeby normalnie otwierał się jako folder?? Proszę o szybką odpowiedź!!!
Dam naj:)

3

Odpowiedzi

2010-02-14T15:35:50+01:00
Nacisnij prawym przyciskiem myszy na pena i kliknij formatuj. Sformatuje tobie samo i nie bedzie zadnych plikow na nim, czyli wirusa tez ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:37:58+01:00
Wystarczy odnstalowac antywirusa polecam avast antywirusa lub avarta.
i wystarczy zanstalowac nowego. bo w niektórych anty wirusach tak sie robi potem nawet nic ne wykrywa. bedzie ci elegancko chodzilo ;] pozdro
2010-02-14T15:49:22+01:00
Spróbuj kliknąć prawym przyciskiem myszy na ten folder i eksploruj go. powinno zadziałać.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)