Na lodowisku stoi na łyżwach Michał o masie 50kg i Daniel o masie 75kg. Michał odpycha się od daniela i zaczyna poruszac się z prędkością 0,75m/s, Daniel:
A. Pozostanie w spoczynku
B.Będzie poruszał się z prędkością 0,75m/s w stronę przeciwną niż Michał
C.Będzie poruszał się z prędkością0.5 m/s w stronę przeciwną niż Michał
D.Będzie poruszał się z prędkością 0.5m/s w tę stronę samą co Michał

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:38:00+01:00
2010-02-14T15:38:00+01:00