Odpowiedzi

2010-02-14T15:40:36+01:00
1) Jak się pan/i nazywa
2) Dlaczego pani jest ..(np.nauczycielem)
3) Czy jest pan/i dumna ze swojej rodziny?
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:41:19+01:00
1. Jak się nazywasz?
2. Gdzie mieszkasz?
3. Czym się zajmujesz?
4.Jaki jest twój ulubiony sport?
5. Co robiłeś jak byłeś mały?
6.Ile masz lat?
7. Jaki masz teraz zajęcie?
8. Co lubisz jeść?
9.Gdzie lubisz jeść?
10. Jakiej muzyki słuchasz?
jak chcesz więcej napisz
1 5 1