Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T10:44:33+01:00
Nasze państwo wypełnia swoje obowiązki w pozytywny i zwyczajny sposób.przykładami tych obowiązków są :płacenie rent i emerytur,płacenie odszkodowań,płacenie wypłat płacenie odszkodowań.Nasze państwo wypełnia również obowiązki nwz czy : płaci i ubezpiecza szpitale, refunduje różnego typu badania i leki.wypełnia obowiązki jeszcze wojskowe np: wysyła rzołnierzy na misje i wojny oraz do krajów w których przeszły różne trzęsienia.polska wypełnia swoje obowiązki prowidłowoo
2010-02-15T13:36:21+01:00
Państwo ma za zadanie wypełniać swoje obowiązki takie jak emerytury, renty czy refundacja różnego rodzaju leków, albo programy które finansuje. Wszystko to odbywa się kosztem podatnika który płaci podatki. Państwo musi zrobić jak najwięcej żeby życie w polsce było łatwiejsze. Służba zdrowia musi być ponieważ państwo musi zapewnić obywatelom opiekę zdrowotną i to znów z kasy podatnika, można powiedzieć że wszystko kręci się wokół podatków które płacimy.

Mam nadzieję że pomogłem i licze na naj;)