Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:42:24+01:00
43 500zł----87%
x------------100%

x=(100*43500)/87
x=50000zł
odp. samochód wcześniej wart był 50000zł.
2010-02-14T15:42:40+01:00
X = cena samochodu rok wczesniej
x - 13%x = 43 500
x - 0,13x = 43 500
0,87x = 43 500/*100
87x = 4 350 000/:87
x = 50 000

odp. Samochód kosztował 50 000
2010-02-14T15:44:17+01:00
43 500 - 87 %
x - 13 %


x= 13 % * 43500
(kreska ułamkowa) = 565500
87% (kresko ułamkowa)=6500
87



43500+ 6500= 50000