Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:51:52+01:00
A)5oo m/min=500×1m/60s≈8,3m/s

b)2oo mm/s=200×0,001m/1s=0,2m/s

c)60 km/h=60×1000m/3600s≈16,6m/s

d)2o m/s =dobrze

Największy jest w punkcie d). Chyba o to ci chodziło
1 5 1
2010-02-14T20:31:36+01:00
A. 500 m / min = 3 000 m/s
bo: 1 min = 60 s 500 * 60 = 3 000

b. 200 mm/s = 0,2 m/s
bo: 1 mm = 0,001 m 200 * 0,001 = 0,2

c. 60 km/h = 216 000 000 m/s
bo: 1 km = 1000m ; 1 h = 3 600 s
60 * 1000 * 3 600 = 216 000 000

d. 20 m/s

największa - "c" potem "a" , "c" i najmniejsza "b"

pozdrawiam :-)
2 3 2