Sklep " Warzywko " cennik .

Jabłka - 1,30 zł / 1 kg
Pomidory - 6,40 / 1 kg
Gruszki - 3,50 / 1 kg
Ziemniaki 2,20 zł / opakowanie

Zadanie ;

Klient zakupił w sklepie " Warzywko " dwa pomidory, które ważyły 0,33 kg. Oblicz, uwzględniając zasady zaokrąglania, jaką kwotę powinien pobrać od niego sprzedawca.

Prosze o dokładne obliczenia .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:42:46+01:00
6,40=1
x=0,33
x=6,40 x 0,33=2.112= 2zł 11gr
4 3 4
2010-02-14T15:42:51+01:00
6,40
*0,33
--------
2,1120
zaokrąglenie =2,11
3 3 3