Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:45:37+01:00
V=10cm*10cm*10cm=1000cm szesciennych
5dm=50cm
3dm=30cm
0,4dm=40cm
V=50*30*40=60000cm szesciennych

60000:1000=60
Odp Zmieści się 60 takich pojemników
10 4 10
O,4 dm to nie 40 cm tylko 4
czyli to zdanie jest źle
2010-02-14T15:49:23+01:00
Kartonik :
(wymiary)
a=10 cm
V=a*a*a
V=10*10*10
V=1000 cm sześciennych

karton:
(wymiary)
a=5 dm
b= 3 dm
c= 0,4 m = 4 dm
V= a*b*c
V= 5*3*4
V=60 dm sześciennych

1 kartonik = 1000 cm (sześ.)= 1 dm sześcienny
karton =60 dm sześciennych
60 / 1 = 60 - liczba kartoników
Odp ; W tym kartonie zmieści się 60 takich kartoników.
5 4 5