Pomocy .!
Matma zadanie za 40 pkt. wiec myślę,że się opłaca i daje naj. :]

1]....% to 1₃/₁₀ <--- trzy dziesiąte
2. zamień na procenty.
0,23 =...%
0,7=...%
1,2=...%
3/10=...%
1/25=...%
1 ¹/₅ =...%
0,127=...%
2,15=...%
1⁷/₂₀=...%

tak żeby były pełne rozwiązania a jak nie to spam.

3

Odpowiedzi

2010-02-14T15:59:08+01:00
0,23-23%
0,7-70%
1,2-120%
3/10-30%
1/25-4%
1,1/5-120%
1,127-27%
2,15-215%
1,7/20-135%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:59:11+01:00
1. 1 3/10 = 130 %

2.
0,23 = 23 %
0,7= 70%
1,2= 120%
3/10= 30%
1/25= 40%
1 ¹/₅ = 120%
0,127= 12,7 %
2,15= 215%
1⁷/₂₀= 135 %
2010-02-14T16:02:10+01:00
1] 130% to 1₃/₁₀ <--- trzy dziesiąte
2. zamień na procenty.
0,23 = 23 %
0,7= 70%
1,2= 120 %
3/10= 30 % jeśli to trzy dziesiate, bo tak toprzyjęłam
1/25= 4 %
1 ¹/₅ = 120 %
0,127= 127 %
2,15=215 %
1⁷/₂₀=135 %