Odpowiedzi

2010-02-14T15:58:03+01:00
7x + (x+112zł) =10912zł
8x=10800 /:8
x=1350zł

1350zł zwykła pralka
1462zł droższa pralka

7*1350 + 1462=10912zł
2010-02-14T15:58:06+01:00
10912- 112=10800 10800:8=1350 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:00:58+01:00
Do sklepu sprowadzono siedem pralek w jednakowej cenie i jedną 112zł droższą od pozostałych. Pralki te kosztowały łącznie 10912zł. Jakie były ceny poszczególnych pralek.

8x+112= 10912
8x= 10912-112
8x=10800/ 8
x= 1350- cena normalnej pralki
1350+ 112=1462- cena ósmej droższej pralki.

:)
1 5 1