Odpowiedzi

2010-02-14T16:06:02+01:00
Moga umrzec z przemeczenia,zimna, narazone sa przed atakami innych ptaków, lub zwierzat na ziemi. Moga ulec tez kusownikom i przed ze strzeleniem przez człowieka
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:07:39+01:00
- Mogą zosać upolowane przez kłusowników.
- Zginąć z głodu.
- Zgubić się , odlatując od stada.
- Zarażone chorobą panującą wśród ptaków.
- Paść z przemęczenia.
- Zostać zmiecione przez silny wiatr.
- Zjedzone przez większe ptaki , np orła.
2 5 2
2010-02-14T16:08:42+01:00
Temperatura, ataki innych ptakow,choroby,przmemeczenie ,burze
postrzelenie przez myśliwych
1 5 1