Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:13:11+01:00
Zwyciestwo pod Trafalgarem, Samosierrą, Borodino, Austerlitz. ; )
5 4 5
2010-02-14T16:14:29+01:00
1. Kampania Włoska
1796r- Lodi
1796r- Arcole
2. Kampania Egipska
1798r- Bitwa pod Aleksandrią
1798r- Bitwa pod piramidami
3. II Wojna Koalicyjna
1800r- Marengo
1800r- Hohenlinden
4. III Wojna Koalicyjna
1805r- Ulm
1805r- Austerlitz
5. IV Wojna Koalicyjna
1806r- Jena
1806r- Auerstadt
1807r- Iława Pruska
1807r- Frydland
6. Wojna w Hiszpanii
1808r- Samosierra
1809r- Saragossa
7. V Wojna Koalicyjna
1809r- Wagram
1809r- Raszyn
8. Wyprawa na Rosję ( aż jedno zwycięstwo)
1812r- Smoleńsk

Po wyprawie rosyjskiej Napoleon nie odnosił już żadnych znaczących sukcesów.
4 5 4
2010-02-14T16:21:22+01:00
Ie wiem jakie korzysci Napoleon dzieki zwyciestwu pod Trafalgarem.
Zwlaszcza, ze moga znalesc sie malkontenci ktorzy w tej bitwie nie dosc, ze nie zauwaza zwyciestwa to jeszcze samego Napoleona...

Samossiera owszem i wygrana i korzystna.. ale chyba byly bitwy z wieksza iloscia wojska (mimo, zenaszych zawsze nlezy liczyc za 100)
1 3 1