Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:06:41+01:00
Nie wiem jakich konkretnie informacji szukasz więc looknij sb na te stronki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pokój_w_Tylży
http://herbata.odpowiedz.pl/96353/8/o-pokoju-i-jego-konsekwencjach-mzesz-.html
3 2 3
2010-02-14T16:08:44+01:00
* Uznanie przez Rosję Królestwa Warszawskiegp
*Uznanie Wonego Miasta Gdanska
* Uzananie francuskich zdobyczy Prus
4 3 4