Kto mi to przetlumaczy? :(
Bardzo prosze o pomoc

Hallo Leute
Wer isst gern Pizza und mag keinen sport? Ich (Volker15) liebie Pizza und Julia Roberts, reite gern und schlafe sehr lange, Schlafst du auch lange dann schneib mir. Ich beantworte alle E-Mails mit Foto.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:04:30+01:00
Cześć ludzie!
Kto chętnie je pizzę i nie lubi sportu? Ja (Volker15) kocham pizzę i Julię Roberts, chętnie jeżdzę konno i spię bardzo długo.
Jeśli też śpisz długo, napisz do mnie.Odpowiem na każdy e-mail ze zdjęciem.

;**
2010-02-14T17:10:07+01:00
Cześć ludzie!
Kto chętnie je pizzę i nie lubi sportu? Ja ( Volker, 14 lat) lubię pizzę i Julie Roberts, chętnie jeżdżę konno i bardzo długo śpię. ... niebardzo wiem co znaczy kolejne zdanie... na pewno cos związane z tym , że : jeśli lubisz długo spać... :D napisz do mnie.
a na końcu : Na odpowiedź wraz ze zdjęciem czekam na e- mailu...

:)