Odpowiedzi

  • kok
  • Rozwiązujący
2010-02-14T16:11:55+01:00
Dziękuje ci boze za dzieło stworzenia świata.
2010-02-14T20:46:52+01:00
Panie ukochany
tak dużo stworzyłeś,
sześć dni to niedługo,
lecz co ty zrobiłeś
w ciągu sześciu dni,
ciągnie się wiekami i latami.
Dziękuję.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:59:59+01:00
Wszystko to Ty,wszystko to Twoje,
Sześć dni, przerwa,Tyle trwały podboje.
Pozwoliłeś mi żyć, pokazałeś co moje.
Zabierzesz mnie, ale się nie boje.
Dziękuję za miłość, to nią zaczełeś. To twoje.