Rozwiąż krzyżówkę. ;)

1. Umowa między władzami państwa a Państwem Kościelnym. (9 liter)
2. Miejsce zesłania Napoleona w 1814 r. (4 litery)
3. Miejsce "bitwy narodów". (5 liter)
4. Rządził Francją w latach 1795-1799. (11 liter)
5. Dowodził w bitwie pod Somosierrą. (11 liter)
6. Miejsce "bitwy trzech cesarzy", dzisiejszy Sławków. (10 liter)
7. Dowodził armią Księstwa Warszawskiego. (11 liter)
8. Miejsce bitwy Polaków z Austriakami w 1809r. (6 liter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T16:21:24+01:00
1. Konkordat
2. Elba
3. Lipsk
4. Dyrektoriat
5. Kozietulski
6. Austerlitz
7. Poniatowski
8. Raszyn
6 5 6
2010-02-14T16:22:15+01:00
1. konkordat
2. Elba
3.Lipsk
4.dyrektoriat
5.koziutulski
6. austerlitz
7. Poniatowski
8.Raszyn
5 5 5
2010-02-14T16:39:03+01:00
1. Konkordat
2. Elba
3. Lipsk
4. Dyrektoriat
5. Kozietulski
6. Austerlitz
7. Poniatowski
8. Raszyn
5 4 5