Pomocy.
daje naj. i spam jak błędna. poproszę dobre rozwiązania. z uzasadnieniem.

Kibice Legii zajmują na stadionie sektory oznaczone literą 'L',kibice Górnika sektory oznaczone literą 'G'.Sektory oznaczone literką 'P' zajmują policjanci.
Oblicz jaki procent wszystkich sektorów zajmują poszczególne grupy osób (zapisz odpowiedni ułamek i zamień go na procent % )
wszystkich miejsc. - 80.
miejsca dla Legii - 24.
miejsca dla Górnika - 40
Policja miejsca. - 16

poproszę o szybką odpowiedź.!
z góry bardzo Dziękuję. ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:20:36+01:00
L = ( 24 / 80 ) * 100% = 30%
G = ( 40 / 80 ) * 100% = 50%
P = ( 16 / 80 ) * 100% = 20%
Odp Kibice Legii to 30% , Górnika to 50% a policja to 20%.
6 3 6
2010-02-14T16:49:07+01:00
Legia = 24/80 * 100% = 30%
Górnik = 40/80 * 100% = 50%
Policja = 16 / 80 * 100% = 20%

Odpowiedź: Kibice Legii zajmują 30% ,kibice Górnika zajmują 50 %, a policja zajmuje 20%.

p.s / - to znaczy kreska ułamkowa
15 4 15