Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:20:40+01:00
Ślimakowate (Helicidae)
ślimak łąkowy (Perforatella rubiginosa)
ślimak żółtawy (Helix lutescens)

małże pierwoskrzelne (Protobranchia)
nitkoskrzelne (Filibranchia)
blaszkoskrzelne (Eulamellibranchiata)

łodziki i amonity
dziesięciornice i ośmiornice


mam nadzieję że pomogłam
20 3 20
2010-02-14T16:20:40+01:00
Hej nie dawno milam to na lekcji ;D
Glowonogi
-ośmiornica
-dzisieciornice
Przedstawiciele mieczakow
*ślimaki -pomrow
-winniczek
-stozek.

Młze -omułek jadalny.
17 3 17