Odpowiedzi

2010-02-14T16:38:20+01:00
Kształt jest określeniem wrażeń wzrokowych i dotykowych
proporcje są umiejętnym dobraniem kolorów i kształtów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:00:27+01:00
Kształt w kompozycji plastycznej jaki i nie tylko jest to zarys, forma czy pewne rozplanowanie powierzchni na danej płaszczyźnie. Jeżeli chodzi o kompozycje to jest to pewien schemat elementów ułożonych ze sobą w takiej formie aby razem tworzyły ze sobą jakąś symetrię czy zgraną całość.
1 1 1