Odpowiedzi

2010-02-14T16:24:49+01:00
Hej mozesz zapytac;
1. Jaki był najpiękniejszy dzien w Pana życiu?
2. Jak Pan wspomina lata dziecinstwa?
3. Dlaczego Pan lubi podrozowac?
4. Jakie sa ulubione Pana mijsca ktore Pan zwiedzil?
5.Co Pan lubi robic w wolnym czasie?
Mam nadziEje ze sie przyda ;D
Pozdr;D
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:27:29+01:00
1.Czy miał pan ochotę w jakimś trudnym przypadku zrezygnować z podróży ?
2.Co ciekawego pana spotkało podczas podróży?
3.Jaki kraj był dla pana najciekawszy?
4.Jaki kraj pan chciał jeszcze raz odwiedzić ?
5.W jaki sposób zdecydował pan się na tą podroż ?
8 4 8
2010-02-14T16:30:39+01:00
1. Co Pana zainspirowało do napisania książki?
2. Czy Pan sam chciał się wybrać w tą podróż?
3. O kim Pan myślał pisząc tę książkę?
4. Czy Pan lubi podróże?
5. Największe marzenie Pana z dzieciństwa?
7 2 7