Pewnego dnia Alina z matką wróciły do domu po ciężkiej pracy. Balladyna jak zwykle wylegiwała sie w łóżku. W pewnym momencie ktoś zaczął pukać do drzwi. Jak się później okazało był to książe Kirkor. Jego powóz popsuł się nad mostem. Od razu zakochał sie w obu dziewczynach. Chciał którąś poślubić , lecz nie wiedział którą wybrać. Matka zaproponowała aby, poszły do lasu i narbierały malin. Balladynie nie spodobał się ten pomysł ale, było już postanowione. Więc wyszły. Nie minęła nawet godzina a, Alina miała pełen dzban soczystych owoców. Natomiast Balladyna nie miała ani jednej. Była zdenerwowana że to siostra a, nie ona zasiądzie na tronie więc zabiła ją...

3

Odpowiedzi

2010-02-14T16:46:04+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T17:05:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:17:48+01:00
...zabrała dzban malin Aliny. Przyłapał ją w lesie Filon. Balladyna miała krwawy ślad na czole. Zdecydowała(Balladyna) że za wszelką cele poślubi Kirkora.