Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T12:17:16+01:00
Było dużo nieprzestrzeganych praw:
1.nie było tam przestrzegania jakichkolwiek praw człowieka.

2wykorzystywano ludzi do nadludzkich wysiłków i niewolniczej pracy

3dostawali bardzo małe racje żywnościowe

4byli zakwaterowywani w barakach gdzie przypadało na jedno łózko wiele osób

5najsłabsi byli po prostu zabijani, podobnie chorzy

6transporty odbywały się w wagonach towarowych lub dla bydła, były przeładowane ludzie się tratowali i ginęli

7podobnie III Rzesza traktowała jeńców wojennych z państw wschodnich jak i żydów i cyganów

8NKWD wykonało egzekucje na tysiącach polskich oficerów w Katyniu

9nie wspominając o żołnierzach wermachtu i esmanach którzy mordowali całe wioski na rozkazy przełożonych

10zagazowywano ludzi w obozach zagłady

11przy zabijaniu innych byli zatrudnieni inni przebywający w obozie co wpływało na ich psychikę - stawali się zwierzętami a nie ludźmi

12niehumanitarne było również wypuszczanie żołnieży radzieckich na pole bitwy bez broni



chyba o to ci chodziło :-)
mam nadzieję że jest dobrze
pozdrawiam
2010-02-15T12:36:00+01:00
1-ludzi segregowali rasowo
2-okłamywano ludzi w celu łatwiejszej ich zagłady
3-przetrzymywano ich w nieludzkich warunkach
4-słabszych i chorych zabijano
5-niewolnicza praca
6-transporty do obozów w skrajnych warunkach
7-znęcanie się nad więźniami
8-zabijanie ludzi dla wyprodukowania mydła
9-eksperymenty a ludziach
10-zbrodnie na rodzinach przez Niemców
11-w obozach koncentracyjnych zabijano ich okrutnie, palono ich, strzelano do nich, a najgorzej mieli bliźniaki ponieważ przeprowadzano na nich eksperymenty.

Myślę że pomogłem:)