Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:39:20+01:00
Moim marzeniem jest zostanie gwiazdą Hollywood.
Najbardziej podoba mi się film : ,,Nie ma to jak statek" oraz ,, Czarodzieje z Waverly place". Bardzo lubię London Tipton, a ponieważ też jestem trochę zwariowana, jej rolę też dobrze bym odegrała. Wiem, że to tylko moje marzenie, więc czasem wieczorem rozmyślam nad tym jakby to było byc gwiazdą. W nie ma to jak statek mogłabym być przyjaciółką London, dziewczyną Zacka o imieniu Karen, a w czarodziejach, mogłabym być ich nową nauczycielką Kesi. Zakochałby się we mnie Justin i bylibyśmy razem.
Poza tym poznałabym wielu ciekawych ludzi. Np. Selenę Gomez, Davida Henrie, Miley Cyrus, Emily Osment, Mitchela Musso, Jake T. Austina, Sterlinga Knighta, Demi Lovato i wielu wielu innych.
To naprawdę by było niezapomniane przeżycie. Myślę, że jeśli moja kariera by się powiodła i zarabiałabym miliony, to mogłabym pomyśleć o solowej karierze piosenkarki. Uważam, że mam ładny głos, talent i udałoby mi się także zaistnieć jako piosenkarka. Swoją płytę chciałabym nazwać :,,Będzie się działo", co oznacza dużą obietnicę dla moih fanów. A właśnie! Bycie czyjąś idolką jest świetne! Podpisywanie autografów, podarte ubrania przez szalonych wielbicieli, mnóstwo zdjęć. Ach, to musi być życie.
Narazie jestem zwykłą dziewczynką, mieszkającą w Kaliszu. Nie jestem rzadną aktorką ani piosenkarką. Wierzę jednak, że jak bardzo się czegoś chce, to da się zrobić wszystko, więc nigdy nie zapomnę o moich marzeniach.

Liczę na naj
5 2 5
2010-02-14T21:17:20+01:00
Moim największym marzeniem jest lot w kosmos.
Kiedy byłam mała, dostałam od babci książkę
o wyprawach pozaziemskich.Od razu mnie zaciekawiła.
Byłam wtedy bardzo ciekawska, więc poprosiłam babcię
o kolejną książkę. Ona sama dużo wie na ten temat,
więc codziennie opowiadała mi o wszechświecie.
Pewnego razu rodzice zabrali mnie ze sobą do planetarium.
Jako dziecko byłam zachwycona 'tymi światełkami na suficie'.
Teraz też tam chodzę. Jest to mój ulubiony sposób na spędzenie wolnego czasu.
moimi ulubionymi filmami w tej tematyce są: "Armageddon"
i "Gwiezdne Wojny".
Na razie jednak niewiele mogę zrobić w tym kierunku, ponieważ
taka wyprawa jest bardzo droga. Muszę sie dużo uczyć i zdobyć wykształcenie
aby znaleźć dobrą pracę. Tym samym pokryję koszty mojego marzenia z dzieciństwa.