Odpowiedzi

2009-10-12T17:14:59+02:00
A) √27= √3×9=3√3
b) ∛2000=√100×20=10√20

a)√27-√12/√3=3√3-2√3/ √3
√3/√3=1

b)2√50+√72/2√2
=2√50+2√18/ 2√2
=10√2+6√2/ 2√2
=16√2/ 2√2
=8√2

= a3 - 3a2b + 3ab2 - b3
(3√2-√2)³
=(3√2)³- 3×3√2²×√2+3×3√2×√2²-√2²
=54√2-54√2+9√2×2-2
=18√2-2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:18:17+02:00
(3 ∛2 - ∛2 ) ³= 3*2-2=4
a)√27= √9*3=3√3
b)∛2000= niewiem

a)√27-√12/√3=√9*3 - √4*3/ √3=3√3-2√3/√3=3√3-2
b)niewiem