Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:36:07+01:00
Kościół Św. Józefa - o.o. Karmelitów Bosych
Ratusz
Katedra
Góra i Zamek Przemysła
Kościół farny Św. Stanisława Biskupa
Akademia Lubrańskiego
Arkadia
Biblioteka Raczyńskich
Dom Polonii
Groby królewskie - podziemia Katedry
Kantor Antoniego Krzyżanowskiego
Kolegium Jezuickie
Kościół pw. św. Andrzeja Apostoła
Muzyczna Waga
Zamek Cesarski
Pałac Wąsowo-Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie
Rzeźnia
Zamek w Kórniku
3 2 3
2010-02-14T16:39:45+01:00
Kościół farny Św. Stanisława Biskupa
Kolegium Jezuickie
Biblioteka Raczyńskich
Kantor Antoniego Krzyżanowskiego
Zamek Cesarski
Góra i Zamek Przemysła
6 3 6