Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:32:54+01:00
Chronić przyrodę możemy segregując śmieci , nie zanieczyszczać wód, oraz używać ekologiczne torby .
27 3 27
2010-02-14T21:59:02+01:00
:segregowanie śmieci, kupowanie kosmetyków nie testowanych na zwierzętach , używanie jednej torby zamiast za każdym razem w sklepie brania kolejnej plastikowej ,używanie urządzeń elektronicznych energooszczędnych,należy wspierać ekologów w działaniach polegających na wywieraniu nacisku na rządy poszczególnych państw , należy wspierać akcje sadzenia drzew , należy "polepszyć" w swoim domu izolację termiczną i wentylację domów, należy unikać przegrzewania pomieszczeńw zimie -jednorazowe porządne wietrzenie oszczędza dużo więcej energi niż przez cały czas otwarte okno czy nieszczelne okno , powiniśmy powrócić do opakowań na pożywienie np. szklanych które można wykorzystać wiele razy,wielu obrońców przyrody uważ że powinniśmy spożywać mniej hamburgerów -rosnące zużycie mięsa wołowego powoduje wyrąb lasów i zakładanie w ich miejsce pastwisk bydła, ubieranie się w ubrania pochodzące z naturalny włukien jak : bawełna .
prosze o najlepsze rozwiązanie :)
42 4 42