Odpowiedzi

2010-02-14T16:40:44+01:00
Szanowny dyrektorze!
zwracam sie do pana z uprzejma prosba o zorganizowanie wycieczki klasowej. wspolnie z wychowawca ustalilismy ze jej celem bedzie zwiedzenie puszczy bialowieskiej. zdecydowalismy sie na to ze wzgledu na chec zobaczenia zadko spotykanych w polsce zubrow , zrelaksowania sie na terenie puszczy oraz chec poznawania tajnikow przyrody. jeszcze raz prosze o pozytywne rozpaczenie mojej prosby .

z powazaniem
przewodniczaca klasy .
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:42:04+01:00
14.02.2010 r

Szanowny Panie Dyrektorze

Zwracam się do Pana z prośbą o zorganizowanie wycieczki do Puszczy Białowieskiej . Jak Pan zapewnie wie nasza klasa w tym półroczu miałą najwyższą średnią w szkole , z tego też powodu w ramach nagrody , której nie otrzymaliśmy chcielibyśmy wybrać się na wycieczke . Niestety nie mamy poparcia nauczycieli , dlatego też piszemy do pana ten list .Wyprawa Do Puszczy Białowieskiej poszerzyła by w znacznej ilości naszą wiedze na temat przyrody panującej na tym terenie.Równie chętnie napisaliśmy by sprawdzian po naszej wymarzonej wycieczce by sprawdzić swoją wiedze i zyskać zaskakująco wysokie oceny. Mam nadzieje że nasza prośba zostanie pomyślnie rozpatrzona.
Klasa IIb.
23 4 23