Odpowiedzi

2010-02-14T16:42:07+01:00
Z POWODU PANUJĄCEJ "ŚWIŃSKIEJ GRYPY" PRZENOSIMY TEATRALNE PRZEDSTAWIENIE NA 20.02.2010

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:45:46+01:00
Przykro nam, ale z powodu wielu zachorowań uczniów z kółka teatralne przedstawienie się nie odbędzie w planowanym dniu :(, ale postaramy się przełożyć przedstawienie na jakiś najbliższy termin ;). Kółko teatralne :):).
1 5 1