Odpowiedzi

2010-02-14T16:48:16+01:00
Barbarzyńcy najezdzali cesarstwo zachodnirzymskie. Rabowali. podbijali. bunty obywateli byly wywolane zbyt wysokimi podatkami. Podatki te byly przenaczane na armie. W 476 roku jeden z wodzow barbatrzynskich zdetronizowal ostatniego cesarza na Zachodzie. Cesarstwo przestalo istniec.
181 4 181
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:52:24+01:00
Barbarzyńcy przyczynili się do upadku cesarstwa zachodzniorzymskiego w ten sposób że gdy szukali schronienia cesarz pozwolił im zamieszkać na terytorium państwa rzymskiego. Wkrótce wybuchł bunt barbarzyńców , ponieważ wskutek samowolnych działań namiestników prowincji plemion groził głód.Wtedy germanie rozbili wojska cesarskie i spustoszyli kraj.
134 4 134