Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T16:40:14+01:00
16/40 <---- szesnaście czterdziestych =40%
12/49 <---- dwanaście czterdziestych dziewiątych =w przybliżeniu 24,5 %
2010-02-14T16:41:43+01:00
A. 40%
b. w przybliżeniu 24%
2010-02-14T16:41:49+01:00
16/40= 16/40 *100/1
szesnaście- czterdziestych * sto - pierwszych
16/40 = 40 %

12/49 =12/49 *100/1
dwanaście - czterdziestych dziewiątych * sto - pierwszych
12/49 =24,5%