Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:54:13+01:00
Wypoczynek bierny jest korzystniejszy po pracy fizycznej a czynny np. po pracy w biurze czy odrabianiu zadania domowego!
2010-02-14T22:42:09+01:00
Jeśłi na codzień pracujemy fizycznie (sportowiec,sprzątaczka,majstr itd)odpowiedni będzie dla nas wypoczynek biereny ,jeśli pracujemy jednak na codzień nie fizycznie (praca w biurze i inne nie wymagające wysiłku fizycznego) to powinniśmy wypoczywać czynnie.