Odpowiedzi

2010-02-14T16:48:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:49:19+01:00
Anna Jagiellonka (1476-1503) - królewna polska, księżniczka litewska, księżna pomorska, żona księcia pomorskiego Bogusława X
Anna Jagiellonka (1503-1547) - królowa czeska i węgierska, żona Ferdynanda I Hasbsurga
Anna Jagiellonka (1515-1520) - królewna polska, córka Zygmunta I Starego i Barbary Zapolya
Anna Jagiellonka (1523-1596) - królowa Polski od 1575 i wielka księżna litewska z dynastii Jagiellonów
2010-02-14T16:50:25+01:00
O królowej Annie Jagielląnce?

Anna Jagiellonka (1476-1503)
- królewna polska, księżniczka litewska, księżna pomorska, żona księcia pomorskiego Bogusława X


Anna Jagiellonka (1503-1547)
- królowa czeska i węgierska, żona Ferdynanda I Hasbsurga
* Anna Jagiellonka (1515-1520) - królewna polska, córka Zygmunta I Starego i Barbary Zapolya


Anna Jagiellonka (1523-1596) - królowa Polski od 1575 i wielka księżna litewska z dynastii Jagiellonów