Odpowiedzi

2010-02-14T16:49:02+01:00
Present simple -
czas teraźniejszy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:57:34+01:00
Present Simple - jest to czas w języku angielskim. Używamy go mówiąc o :

- stanach stałych ( Jake [works] as a shop assistant.)
- czynnościach powtarzających się z pewną regularnością, wykonywanych codziennie, lub o zwyczajach i przyzwyczajeniach ( Jonathan [drives]to work every day)
Występują przysłówki częstotliwości np. always, usually. never.
Okreslenia czasu charakterystyczne - every hour, evening, afternoon, at night

mam nadzieję że pomogłam ;]
2 5 2
2010-02-14T17:06:10+01:00
Present Simple to czas teraźniejszy
1 5 1