Odpowiedzi

2010-02-14T16:49:36+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T16:50:56+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/52977-53-przebieg_bitwy_pod_grunwaldem_w_oparciu_o_fragment_powiesci_krzyzacy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:51:01+01:00
Bitwa zamieniła sie w pościg i rzeź . kto nie chciał sie poddać zginął. wiele bywało w owych czasach na świecxie bitew i spotkań ale nikt z zywych ludzi nie pamietal tak straszliwego pogromu. ....
dalej to tom 2 strona 400 rozdzial 50