Odpowiedzi

2010-02-14T17:20:33+01:00
Ostaszków, Kozielsk, Twera, Starobielsk, las katyński, Charków.

nie jestem pewna, ale chyba tak.

Zdanie na ten temat: Moim zdaniem to okrutne. Nie powinno się zabijac niewinnych ludzi.

Wiem, że to nie dużo. Może ktoś inny jeszcze dopisze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:28:00+01:00
Katyń, Miednoje, Piatichatki, Ostaszków, Twer, Smoleńsk(bardzo mało ludzi tam zabito) i ewentualnie jeszcze Starobielsk.

Była to bardzo przemyślana zbrodnia, ponieważ pozbawiła naród polski nie tylko doskonałych żołnierzy, ale i wykształconych ludzi, który pozostając w rezerwie pracowali jako prawnicy czy lekarze. Uważam, że była to najokropniejsza zbrodnia przeciwko narodowi polskiemu, która nie powinna mieć miejsca, ponieważ zabijano bezbronnych ludzi, którzy zgodnie z konwencją genewską powinni być w najgorszym razie(oczywiście gdyby dostali się do niewoli w trakcie walki) internowani w obozie, i traktowani tak, jak traktuje się normalnego człowieka, a nie na dodatek poniżani i obdzierani z godności.