Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:52:12+01:00
Zamieniasz 25 km/h na m/s =6,9(4)m/s
biegacz biegnie 100m/10s czyli 10m/s
szybciej porusza sie biegacz
10 3 10
hahaahha
działania kolego naucz sie ku*rwa
2010-02-14T16:52:34+01:00
V=s/t
Vsprintera=100m/10s =10m/s

Vrowerzysty= 25km/h
1km=1000m
1h=3600s
Vrowerzysty = 25*1000m/3600s~6,94m/s

Vsprintera >Vrowerzysty

sprinter porusza się szybciej
8 3 8
2010-02-14T16:59:00+01:00
Szybki sprinter-100/10 m/s= 10 m/s
rowerysta=25 km/h= 25 *1000/3600= 25000/3600=6,9444...m/s

odp.sprinter poruszał sie szybciej



7 3 7