Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T09:01:59+01:00
Twoje :
Ezo noghou zonog...
B Poccuu y Agama ecmb...
B TTemenbynze ohu naezobanubahom o ...


Moje:
Его родной город - Jego rodzone miasto
В России у Адама есть - w Rosji u Adama jest
В Петербурге они поговорили o - W Petersburgu oni porozmawiali o..

Pozdrawiam.
Tłumaczenie i zapis jest poprawny, ponieważ kilkakrotnie sprawdzałam w słowniku podręcznym..
Musiałam się trochę domyśleć niektórych słów, ale mimo wszystko uważam, że jest okey.
2010-02-15T11:27:46+01:00
To jest nie po kolei


Его родной город - JEGO RODZONE MIASTO
В России у Адама есть - W ROSJI U ADAMA JEST
В Петербурге они поговорили o - W PETERSBUGU ONI ROZMAWIALI O



Ezo noghou zonog...
B Poccuu y Agama ecmb...
B TTemenbynze ohu naezobanubahom o ...
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T12:50:39+01:00
To jest troche nie poprawnie napisane :)

powinno byc tak:

Его родной город - jego rodzone miasto
В России у Адама есть - w Rosji u Adama jest
В Петербурге они поговорили o - w Petersburgu oni porozmawiali o ...

myślę, że pomogłam :)
1 1 1