Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:55:57+01:00
JA też miałem takie zadanie !

Czasem znasz kogoś od roku
I unikasz jego wzroku
Bo nie jesteś [...]

-----------------------------------------|

Ludzkie życie kręci się
W koło jednej tylko rzeczy
Miłość – która [...]

____________________________________

z małej chmury mały deszcz
powiesz nic nowego
wiem
czy pamiętasz jak pod [...]


Staraj się wymysłić jedno słowa np.miłość i możesz dodać miłość jest jak np.
albo miłośc każdy to zna ... albo miłość jedna tylko jest dodawaj do słów takie fajne słowa ;)
A poźniej nasptęne słow o staraj się rymować np. |||Lubię pływać i spać i nocą polować||

Wierszyki to mopje Hobby !!

Myśleże pomogłem ..NArka :)
1 5 1
2010-02-14T16:56:15+01:00
Co to znaczy kochać?
Nigdy nie oznacza to samo.
Dla mnie miłość to nie jedno spotkanie,
Ani mówienie do siebie kochanie,
Miłość to uczucie tak wielkie i uniosłe,
A niektórzy udają że tak bardzo proste,
Kochać - to miłowac do śmierci ,
Kochać - to cieszyć się do siebie,
Kochać - to namiętnie całować siebie
Kochać to poprostu być dla siebie.
4 5 4
2010-02-14T18:30:18+01:00
Pożegnanie

Nie możemy być razem - więc, żegnać się trzeba.
Ale, w jakie to co do ciebie czuję ubrać mam słowa?
Powiedzieć, że lubię? Nie to znacznie za mało.
Ty nie wiesz...
Przy tobie żar rozpala me ciało.
Rozsądek przyjaźń w duchu radzi,
Serce zaprzecza lecz nazwy nie zdradzi!

Stoję tu przy tobie, przed tobą duszę odkrywam.
Szczęście, radość życia, błogie chwile
smutkiem to los nam brutalnie przerywa
i chyba...
Wiem już - to Miłość! Tak Miłość! Tak to się nazywa!

Już czas. Ostatnie me słowa to prośba,
Byś kiedyś, gdzieś w dalekiej przyszłości
pamiętała...
Pamiętała o mej głębokiej Miłości!

Taka moja wariacja. Napisz czy ci się przydał pozdrawiam!





2 5 2