Odpowiedzi

2010-02-14T16:56:34+01:00
Wschodnioromańskie arumuński • istrorumuński • meglenorumuński • mołdawski • rumuński • wołoski †

południoworomańskie korsykański (gallurski) • sassarski • sardyński (kampidański • logudorski)

zachodnioromańskie aragoński • asturyjski • auregnais † • burginioński • dalmatyński † • dgèrnésiais • emilijski • francuski • franko-prowansalski • friulski • galicyjski • gallurski (północnowschodniosardyński) • gaskoński • hiszpański • istriocki • jèrriais • judeo-portugalski † • judeo-włoski • kampidański (południowosardyński) • kataloński • ladino (judeo-hiszpański) • ladyński • langwedocki • liguryjski • limuzyński • logudorski (środkowosardyński) • lombardzki • lotaryński • mirandyjski • monegaski • neapolitański • normandzki • oksytański • owerniacki • piemoncki • pikardyjski • portugalski • prowansalski • rioplatense • romansz • sercquiais • sycylijski • szampański • szuadit † • tarencki • walencki • waloński • wenecki • włoski • zarfatit †
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T16:57:56+01:00
Włoski
Sardyński
Francuski
Prowansalski
Hiszpański
Portugalski
Kataloński
Rumuński
Retoromański
Dalmatyński
6 4 6