Odpowiedzi

2010-02-14T17:01:40+01:00
-dzięki nim następuje rozkład celulozy
-pozwalają na powrót związków organicznych do ekosystemu
-mają zdolność wywoływania fermentacji
-mają zastosowanie przy powstawaniu niektórych produktów żywnościowych.
2010-02-14T17:03:50+01:00
Ich owocniki stanowią pożywienie dla zwierząt leśnych oraz człowieka.Wiele gatunków grzybów jadalnych ,takich jak pieczarka czy boczniak,człowiek uprawia do przemysłu.Właściwości grzybów wykorzystuje się także w piekarnictwie:drożdże stosuje się do pieczenia chlebów,a grzyby pleśniowe do dojrzewania serów.Grzyby także wykorzystuje się w medycynie czyli do wytwarzania antybiotyków.
Wywołują fermentację oraz rozkład celulozy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:05:38+01:00
plis uznaj za najlepsze napisałem prawde z żeszytu od bilagii z 2klasy gimnazjum

a)pozytywne w przyrodzie ;
-rozkładająszczątki roślin i zwieżąt,
-biorą udział w obiegu azotu i węgla w przyrodzie,
-żyją w symbiozie z drzewami,
b)pozytywne w gospodarce człowieka;
-do wypieku ciast i chleba,
-do produkcji serów i alkoholów,
-do jedzenia ,jako pokarm,
c) pozytywne w przemyśle farmaceutycznym;
-do produkcji antybiotyków,
d)negatywne;
-powodują pleśnienie produktów spożywczych,
-powodują pleśnienie produktów ze skóry,




zgłosiłem jako spam to mi się pomyliło

SORKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 5 1