Odpowiedzi

2010-02-14T16:57:52+01:00
Nauka w życiu człowieka jest bardzo ważna. Jeśli poznajemy coraz więcej nowych rzeczy to tym bardziej jesteśmy cierkawi świata.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:04:10+01:00
,,Nauka jest jak niezmierne morze im więcej jej pijesz tym bardziej jestes spragniony" te słowa tyczą się tego iż człowiek który uczy się czy czyta książki z czasem uczy się coraz wiecej i czyta coraz wiecej, ponieważ stara się dowiadywać coraz więcej i więcej.

mam nadzieję że pomogłam ;]
5 4 5
2010-02-14T17:09:05+01:00
Słowa Andrzeja Radka Antoniego Paluszkiewicza mówią, że nauka jest bardzo ciekawa przez co zagłębiamy się w nią coraz bardziej. Jest ona częścią kultury służącą wyjaśnieniu funkcjonowania świata i dlatego jest ona taka interesująca więc chcemy znać jej więcej szczegółów.
4 4 4