Odpowiedzi

2010-02-14T17:01:46+01:00
Wolontariusz to człowiek który pracuje za darmo na rzecz innych zazwyczaj poszkodowanych osób. ( np roznosi ulotki )
Wolontariat to miejsce gdzie spotykają się wolontariusze , oddaja np : ubrania dla pogorzelców .
Według mnie ten zawód jest bardzo porzyteczny , dzięki takim osobą jak wolontariusze wiele osób otrzymuje pomoc niemal odrazu . Tylko więcej takich osób ; )
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:08:36+01:00
Wolontariusz- to osoba działająca zupełnie świadomie na rzecz innych. Bycie wolontariuszem to bezpłatne, świadome dobrowolne działanie na rzecz innych, nie dotyczy ono działań- pomocy na rzecz rodziny czy też znajomych, przyjaciół. Czyli dajesz z siebie coś bezinteresownie.
Wolontariat to nie zawód. To pewien sposób na urozmaicenie swojego życia, danie innym z siebie to co potrafimy najlepiej- czasem jest to wolny czas, czasem nasze umiejętności. Dla większości - jest to sposób na samorealizację.
Według ustawy o wolontariacie -wolontariusz to osoba, która ochotniczo i bez wynagrodzenia wykonuje świadczenia na rzecz placówek i w zakresie określonym w ustawie.
8 5 8