Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:08:40+01:00
Skoro ich jest 4, a każdy rośnie, to każdy podrośnie te 10 lat. Czyli 4*10lat=40 lat. Czyli teraz mają 100lat-40lat= 60lat. Za 5 lat będą mieli 5*4( bo jest ich 4, a każdy rośnie :)) = 20lat.

Czyli za 5 lat ich wiek łączony wyniesie 60lat+20lat czyli 80 lat.(bo 60 teraz mają razem, tak jak policzyliśmy powyżej)

Czyli za 5 lat ich wiek łączony wyniesie 80 lat.

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
2010-02-14T17:11:13+01:00
2010-02-14T18:34:05+01:00
Z moich wyliczeń wynia że 80