Odpowiedzi

2010-02-14T17:09:38+01:00
+ poniewaz są potrzebne
- uzalezniaja
- Krzywimy kręgosłup
+pomagają w wielu sprawach i pytaniach
_
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:14:03+01:00
We use the computers becouse they are very helpfull. ( uzywamy komputerow ponieważ są pomocne)
2. ..... becouse we can serf the internet ( możemy serfowac po internecie)
3. ...... becouse we can find a lot of information in the internet. ( ponieważ możemy znaleźc wiele informacji w internecie)

minusy:

1..... becouse people are very lazy to do something without the computers ponieważ ludzie sa leniwi by zrobic coś bez komputera.
2. ..... becouse people can't think without computers ( ponieważ ludzie nie potrafią myslec bez komputera)