Diagramy przedstawiają rozkład zysków króte przyniosła sprzedaż odzieży damskiej i męskiej uszytej przez zakład krawiecki Antonina w ciągu roku. Na spodniach firma ta zarobiła 40 tys zł a na płaszczach 120 tys. zł . Jaki był łączny zysk firmy Antonina ??

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T17:08:44+01:00
40tys+120tys=160tys
firma zarobiła 160 tyś
2010-02-14T17:08:46+01:00
40000+120000=160000=160tyś
Odp. Firma zarobiła 160tyś.
2010-02-14T17:09:14+01:00