Odpowiedzi

2010-02-14T17:42:05+01:00
Używanie bio paliw lub zdrowszych środków lokomocji, np. żegluga, pociągi.
2010-02-14T21:48:58+01:00
Nie wiem czy taka odpowiedz wystarczy, ale powiedział bym, żeby za jednym przepływem zabierać więcej rzeczy które są transportowane
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:23:12+01:00
Należy jak najczęściej podrużować zamiast swoim samochodem publicznymi środkami miejskimi np. autobusem,pociągiem,statkiem, należy również używać bio paliw , na rynku pojawiło się również wiele droższych ale bardziej przyjaznych środowisku samochodów z którch jeśli pozwalają nam środki powinniśmy korzystać.