Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T17:13:15+02:00
Celuloza to inaczej błonnik. Błonnik, zwany też włóknem pokarmowym, stanowi tę część żywności pochodzenia roślinnego, która jest odporna na działanie enzymów trawiennych w przewodzie pokarmowym człowieka. Chociaż błonnik nie ulega trawieniu , to spełnia on istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu całego organizmu

Błonnik występuje w naturze pod wieloma postaciami, choć jego zasadniczy charakter rozróżnia się ze względu na rozpuszczalność w wodzie: rozpuszczalny oraz nierozpuszczalny.
2009-10-12T17:19:20+02:00
Błonnik to inaczej celuloza ;)
to część żywności pochodzenia roślinnego .odporna jest na działanie enzymów trawiennych .spełnia on rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu
2009-10-12T17:30:32+02:00
Celuloza to inaczej błonnik. Błonnik, zwany też włóknem pokarmowym, stanowi tę część żywności pochodzenia roślinnego, która jest odporna na działanie enzymów trawiennych w przewodzie pokarmowym człowieka. Chociaż błonnik nie ulega trawieniu , to spełnia on istotną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu całego organizmu.